1. Semináře
  2. Leona Gergelová Šteigrová

Leona Gergelová Šteigrová


Leona je leaderem projektů odpovědného/strategického veřejného zadávání na MPSV, řídí aktivity rozvíjející odpovědné veřejné zadávání a od roku 2014 je rovněž vedoucí oddělení a zástupce ředitele pro oblast veřejných zakázek na MPSV. Jak sama říká: „Odpovědnému zadávání stoprocentně věřím, jedná se o přístup, který je správný a efektivní, a je budoucností chytrého nákupu. Tento přístup šíříme v rámci projektů SOVZ, ale současně se jej snažím maximálně využívat i v rámci své každodenní agendy při zadávání veřejných zakázek na MPSV. Dosud jsme tak ve veřejných zakázkách v řádech stovek miliónů korun získali přidanou hodnotu v podobě podpory zaměstnanosti znevýhodněných osob, důstojné práce, zapojení sociálních podniků či nákupu ekologicky šetrných variant zboží a energií.

 

Leona vystudovala mezinárodní vztahy a evropská studia na Masarykově univerzitě v Brně, ve své doktorandské práci se specializovala na téma europeizace. Osm let pracovala na Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy, kde mj. jako ředitelka odboru pro záležitosti EU zastupovala Českou republiku v Evropské unii a předsedala Výboru pro vzdělávání Rady EU. Ve volném čase miluje cestování se svými dětmi.

Dnes

Veřejné nákupy odpovědně/strategicky – úvod do tématu OVZ

Seminář je součástí:
*** ONLINE SEMINÁŘ

K TOMUTO SEMINÁŘI EXISTUJE VIDEO ZÁZNAM. Tento seminář je úvodem k odborným tématům odpovědného/strategického veřejného zadávání a nabízí základní přehled o jeho principech, právním ukotvení, příležitostech/tématech a základních krocích implementace v organizaci.

Veřejné zakázky jako nástroj podpory místní komunity, ekonomiky a životního prostředí

*** ONLINE SEMINÁŘ

K TOMUTO SEMINÁŘI EXISTUJE VIDEO ZÁZNAM. Seminář komplexně pojímá otázku lokální dopadů veřejných zakázek – tj. jakým způsobem lze využít veřejné zakázky jako nástroj podpory a rozvoje místní komunity (tj. občanů žijících v daném regionu), ekonomiky (tj. podniků v regionu působících) a životního prostředí (v daném místě). Na straně jedné budou na semináři shrnuty možnosti zadavatele jak veřejné zakázky v tomto směru využívat, na straně druhé budou pečlivě zmíněny i hranice, za něž nelze v tomto směru zajít.

Implementace odpovědného/strategického veřejného zadávání v organizaci

Seminář je součástí:
*** ONLINE SEMINÁŘ

K TOMUTO SEMINÁŘI EXISTUJE VIDEO ZÁZNAM. Tento seminář navazuje na seminář „Veřejné nákupy odpovědně a strategicky – úvod do tématu odpovědného veřejného zadávání“. Přiblíží důvody pro zavedení odpovědného/strategického veřejného zadávání v organizaci a poskytne ucelený návod, jak OVZ zavést do standardních zakázkových postupů zadavatele, včetně příkladů tuzemských zadavatelů, kteří se již touto cestou vydali.

Seminář Novela ZZVZ – Odpovědné veřejné zadávání v kostce a navazující Mini-konference “Reflexe zadavatelů v ČR na novelu”

*** ONLINE SEMINÁŘ

K TOMUTO SEMINÁŘI EXISTUJE VIDEO ZÁZNAM. Potřebujete rychlý a srozumitelný vhled do tématu odpovědného veřejného zadávání? Co povinnost sociálně a environmentálně odpovědného veřejného zadávání znamená pro veřejné zadavatele v praxi? Tento online seminář Vám pomůže, jak se zorientovat v jednotlivých tématech odpovědného veřejného zadávání a nabídne Vám praktický návod ve formě checklistu, který Vás provede při přípravě jakékoli zakázky. Na seminář bude navazovat Minikonference Reflexe zadavatelů v ČR.

SEMINÁŘ S OSVĚDČENÍM – Průvodce odpovědným veřejným zadáváním po novele ZZVZ

*** ONLINE SEMINÁŘ

K TOMUTO SEMINÁŘI EXISTUJE VIDEO ZÁZNAM. Tento dvoudenní seminář Vám poskytne komplexní přehled témat a příležitostí odpovědného veřejného zadávání a provede Vás jednotlivými příležitostmi/tématy a společenskými výzvami, které lze ve veřejných zakázkách zohlednit. Na semináři se dozvíte, co novela ZZVZ znamená pro veřejné zadavatele v praxi a  jak uplatňovat nové zásady v praxi a naplnit tak požadavky zákona.  Seminář Vám současně nabídne návod, jak odpovědné veřejné zadávání v souladu se ZZVZ implementovat ve Vaší organizaci. Ukážeme Vám, jak se orientovat mezi jednotlivými metodickými materiály.